from the one you never knew

 
 
Sitter åter på rummet och funderar på livsvikiga saker som om jag verkligen ska ta "vilodag" imon eller ej, om jag ska ta något att äta eller vänta en stund och om jag ser bra ut eller om jag ska göra nåt åt det. Haha. Det sista. Alltså dör på mig själv. Men så är det. Sånt tänker jag på, och ja..jag gör något åt saken. Jag ska komma i form nu, ska sluta röka nu och börja ta träningen med hårdhandskar. Här är någon som ska bli "fit"! haha. Fit. Japp. Så så är det med det. Idag har jag fått mycket gjort men ändå ingenting känns det som. Var ute och gick, var hos mormor, var i stan och letade present till hjärtat, var på min praktikplats och fick några papper påskrivna, var hemma, åkte till hjärtat innan hans baldejt kom och så åkte jag hem för att sen åka till Bellevue för att kolla in alla fina baldeltagare. Å man blir ju så avundsjuk på de som får göra allt sånt roligt! Bal, student osv. Fan hörrni, jag skulle gett så mycket för att få uppleva allt en gång till. Men men. Vi hörs! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0