I've got my eyes wide open

 
Som ni kanske fattar togs bilden tidigare under dagen. Kände mig rätt glad faktiskt. Dagen började bra med att vakna upp jämte mitt hjärta, min favoritkille, min underbara pojkvän. Känns alltid lika bra att det första man ser på morgonen är han liksom. Så himla härlig känsla i hela kroppen. Efter att jag varit hos alexander åkte jag och hämtade ut resterande näringsdrycker på apoteket och jag fick hem en som faktiskt var helt okej. Nu ikväll har mamma kommit hem från Stockholm och visat massa bilder på bla. Håkans lägenhet och inspelningslokalen. Trevligt att hon är hemma nu i alla fall. Nu ligger jag och drömmer mig bort till en lägenhet med alexander vid min sida och ett glas vitt på balkongen i kvällssolen. Det hade varit nåt det. Längtar så!!! Puss och kram, nu ska jag lägga mig tror jag. Vi hörs! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0