lite nattliga tankar

 
hahahahaha kan inte sluta skratta åt mig själv, Jag tycekr det börjat gå frammåt på gymet när det gäller mina armar, men.. när jag ser sista bilden dör ju det ut lite haha... spänner (tro det eller ej) min arm så mycket att jag skakade och ändå - inte ens en liten skymt av muskler.... Hur fan ska jag kunna va stolt över mig själv  när jag tränar så mycket jag kan men ändå tappar muskler istället för bygger. Och nej, jag tränar absolut inte för mycket, då hade jag inte sett ut som det lille fläskberg jag idag är. Nae hörrni, ska bli skönt att sluta röka och börja springa istället. Har blivit utmanad av mamma att springa snabbare än henne på en runda här i svängsta som sammanlagt blir typ 2 km. Haha 2 km tänker ni, ja det är ju inget att skryta med, men eftersom jag inte ens kunde springa hela rundan när jag spelade fotboll och gick i 6e klass så känns det som att dessa 2 km kommer bli ett helvete, men jag ska klara det! Så det så! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0