Mina stackars knän

Nu börjar det bli löjligt. Vad vill min kropp säga mig? Att jag rör mig för lite? Att jag borde träna mer? Att jag borde slutat röka för längesen? Att jag faktiskt inte alls klarar av att träna? Va, va, va!? Jag har fått nog nu liksom. Att ha ont i ett av knäna - fine, det är okej. Att ha ont i båda fast ändå mindre ont än vanligt - okej, jag står ut med det. Men. Att ha konstant ont i båda knäna och min högra axel är då fasen inte okej. Jag känner mig helt handikappad.. Hade helst av allt velat ha kryckorna men det går inte eftersom jag som sagt har ont min axel med... Fan hörrni, detta är jobbigt nu. Tycker inte om att gnälla men nu måste jag få göra det faktiskt. Skulle aldrig tränat idag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0