they were lost and never found

Sitter och lyssnar på musik, har precis städat rummet och bara njuter av mina otroligt sköna haremsbrallor. Ikväll kanske en från tyskland kommer med tjejen i värdfamiljen där hon bor, får se. Hoppas det, det var så längesen vi sågs nu. Men men. Något jag vet säkert är i alla fall att jag ska träffa Alexander om en stund. Han kommer nog hit idag hoppas jag. Han ska få värsta 3 sidor långa kärleksbrevet hihi, känner mig som en liten 12 åring men vad gör det? Nu ska jag i alla fall gå ner och kolla lite på hockeyn innan Alexander kommer. Hoppas det går vägen för sverige! Inte för att jag är så himla insatt i det men ändå, det är ju alltid roligt att vinna. eller hur? Puss på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0