varför ska det vara så svårt?

Ligger här i sängen och funderar på vad jag vill ha i 20 års present. Känner att jag har det mesta jag behöver just nu och att det jag vill ha är typ pengar och kanske nån flytta-hemifrån-inrednings-grej haha. Inte för att jag ska flytta just nu men det kommer ju snart en dag för det med hoppas jag. Längtar lite efter det nu faktiskt. Även om jag älskar att ha min familj nära hela tiden så ska det bli skönt att få ha något eget liksom, ja ni fattar? I alla fall ligger jag och funderar på vad jag ska önska mig samt vad jag ska köpa till världens bästa kille.. Han tar studenten ju och jag kommer inte på nåt. Så illa känns det. Men men, nu ska jag fortsätta mitt funderande. Puss och kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0