Du är personen jag tänker på när jag inte kan sova

Ligger i min säng. Det har varit en lång dag. Vaknade typ 7.45 och gick då ut en runda, blev dock endast 5 km idag. När jag kom hem och hade duschat körde jag min ena fina bror till skolan. När jag var på väg hem körde jag inom mormors och va en stund hos henne. Där efter tog jag ännu en dusch och sen körde jag till finaste killen i världen. Var där ett tag men sen fick jag köra hem när han skulle ut i garaget och efter det plugga. Just  nu då? Ja, just nu har jag precis ätit, försöker få kontakt med den där älskade Alexander och lite så. Försökte skriva musik innan men det gick fete dåligt! Usch. Men men. Nu ska jag försöka lite till att få tag på min fina kille sen ska jag nog lägga mig tidigt. Eller sent. Haha.... Det visar sig. Puss och kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0