Helgen





Min helg har varit fantastisk! I fredags var jag med mitt hjärta ett tag sen cyklade vi till Jacob och satt där ett tag och drack lite och snackade. 🍻🍷Trevligt! Vi skulle dock cykla hem igen, kvart i 3 tror jag klockan var, så jäääääävulusiskt kallt! 🚴🏽Hade bara kjol och tunn kofta/skinnjacka... Usch haha. Igår var jag först hemma en stund, sen åkte jag till Lesley med mor och far och åt för att sen åka till Jacob igen, de som redan var där hade grillat och jag kom lagom till kubbspelandet! Så kul! ☺️Somnade i soffan hos Jacob, så kul är jag haha.😴 Men jag tyckte det var kul, men jag var så himla trött. Inatt sov jag sen hos Alexander. Så mysig kille. ❤️ Idag sov jag en hel del på förmiddagen, så skönt! Sen gick jag och Alexander och hämtade hans bil, 🚘 sen körde han mig hem. Så väl hemma somnade jag igen haha, sen nu har jag ätit och nu kollar jag lite tv. 📺 Ha det bäst! Kram 👋🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0