Klippt mig

Idag vaknade jag vid 7 tiden... Steg upp, drog på mig träningskläder och sparkade upp lillebror. Körde honom till skolan för att sen köra till gymmet. Spenderade 1 timme där ungefär, plus lite tid i omklädningsrummet så ja, typ 1,5 timme på anläggningen så att säga 👍🏼😂 sen var klockan lite över 9.. Då körde jag och köpte frukost som intogs vid strandpromenaden, för att sen ta bilen till biblioteket och så gick jag med bestämda steg mot frisören. Var enda kunden de kunde ta på drop in idag så tur, det hade jag! 😋 klippte typ 5-6 cm och tunnade ut det. Känns riktigt skönt, men också lite kort haha. Efter att jag klippte mig gick jag till systemet och köpte mig några smirnoff ice. Till imon. Nice. 🍷🍸🍺 efter det plockade jag upp lillebror vid skolan och sen körde vi hem igen. Allt tog ca 4 timmar. Bra dag. ☺️ nu väntar jag på att bli hämtad, jag ska nämligen till Sölvesborg och repa inför konserten vi har imorgon! 🎺🎶🎷 sen ska jag bara försöka ta det så lugnt som möjligt och ladda inför imorgon istället. Kanske att jag försöker få till en dejt med Alexander ikväll med. Vem vet 👍🏼😍




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0