Today is a good day

Jaha, jag vaknade rätt tidigt och begav mig till gymet. Är så skönt att börja dagen med att träna, synd bara att det är så satans tråkig väg till gymet haha... Men jag var där i alla fall! Ca 70 min inne på gymet + ett antal minuter i omklädningsrummet, det var typ 2 gymnasieklasser, en lågstadieklass och jag haha. Och icke att förglömma de tusen pensionärerna! Haha! 😂🙈 
Men men, efter gymet åkte jag till mormor och dödade lite tid. Hjälpte henne ställa av sin bil.. ✌️ 
Sen bar det av mot hemmet för att ta cykeln till jobbet och apt. Det gick bra där tycker jag, ska på möte imon igen så jag hoppas att det går lika bra! ☺️

Nu ska jag snart sova. Har varit med mamma och handlat också så nu är jag lide trötter 😴🙈 godnatt världen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0