För just i dag mår jag inte bra, jag gör det helst en annan dag

Har idag varit med om sjukaste jävla dippen i mående man kan tänka sig. Fick ont i magen och huvudet, blodsmak i munnen, yrsel, det svartnade för mina ögon (när jag låg ner!?) jag fick näsblod och jag tappade all kontroll över min kropp. Kunde inte få fram ett rop på hjälp ens. Läskigt! Därför var jag hemma från jobbet idag, men jag ska jobba imon igen haha. Mår bättre nu som tur är och har lyckats få i mig rätt mycket mat ändå idag. Jag hoppas inte jag håller på att bli sjuk eller nåt, har verkligen inte tid med det! Men men. Imon blir det jobb 06.45-16 och sen ska jag baka till söndagens lilla afton på jobbet. Tror jag ska baka muffins, eller sockerkaka. Vi får se. Nu ska jag i alla fall försöka sova snart. Vi hörs en annan gång! Kram 
En av rosorna jag fick av Alexander på alla hjärtans dag blommar fortfarande!? Lovely! Underbart!

Ikväll har min kise och mammas kise haft myskväll. Avis på att inte jag med har nån att mysa med! (Pik till dig, Alexander)


Men ja ja. Godnatt folket. Såhär pigg var jag för några dagar sedan. Kul. Kram igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0