Bra och dåliga nyheter går hand i hand

Ja så verkar det vara i mitt liv just nu.. Jag har goda nyheter vad det gäller jobb, men mindre goda vad det gäller den där saknade vännen. 

Jag vaknade i morse vid 10 i 8 (efter att ha legat vaken mellan halv 3 och kvart i 6..) och ungefär 20 minuter senare kommer samtalet jag väntat på hela veckan! Jag har fått jobb. I Svängsta, alltså ska jag byta ställe igen men vadå- det är pengar/erfarenhet/lärdom som jag inte fått annars om jag hade varit hemma liksom. Man blir ju alltid en erfarenhet rikare när man byter ställe. Så jag är nöjd. Mindre nöjd med att jag har 3/5 helger att jobba och 2 delade dagar men, vet ni, det ger money! 

Rebecka där emot hade huvudvärk idag så jag fick inte träffa henne tyvärr men jag får ha det till godo. Vi kommer ses. Så är det med det. Haha. Och hör sen! 

Nae, nu ska jag lägga ner mobilen en stund, smälta att jag faktiskt fått jobb och bara vila. Så så är det med det. Kram! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0