Dunderförkylning från helvetet

Alltså jag kan typ inte andas med näsan,  kan inte va ute för då fryser jag ihjäl, jag kan inte dricka pga andnöd, jag kan där emot hosta så jag spyr, klä på mig massa mjukiskläder och MYSA (i min ensamhet). Jag tycker faktiskt det finns fördelar med att vara förkyld. Haha eller kanske inte fördelar men alltså det är ju en anledning att ligga kvar länge i sängen på morgonen, dricka gott the, knarka goda halstabletter och inte minst gå runt i mjukiskläder hela dagen. 
(Idag har jag dock dragit på mig ett par jeans och en tröja då vi skulle äta hos mormor.) 
Min axel känns att den sitter där och nacken gör ont, men det är bättre med mina smärtstillande i alla fall. Kul att det funkar! 

Nu ska jag snart ut i kylan igen och dra mig hemåt. Yes. Ha det! Kraaaam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0