The beauty in the beast




Ja ni. Vad ska man säga. Har ondare och ondare i kroppen för varje dag som går men jag är ändå glad. Glad att jag kom undan med så pass lindriga skador! Jag ska jobba idag med, 11-16. Lite snällare pass men ändå rätt mycket att göra de där timmarna. Nu har jag precis ätit och om 20 minuter ska jag köra till jobbet. Får se hur det känns att sitta bakom ratten igen efter vad som hände. Läskigt. Men. Jag är fortfarande glad. Japp. Jag är glad att jag lever, glad att jag har bästa kollegorna och glad att jag har finaste killen i världen. 
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Marie

Kunde vart värre... men tänker på dig ... e så kul jobba ihop med dig hoppas vi kommer göra det igen nån gång... kram

2015-01-04 @ 10:11:10
Postat av: Marie

Kunde vart värre... men tänker på dig ... e så kul jobba ihop med dig hoppas vi kommer göra det igen nån gång... kram

2015-01-04 @ 16:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0