Tror jag är beroende

Haha alltså shit, nu tänkte ni nog "vilken pundare som skriver att hon är beroende"? Men icke. No pundare here! Jag har inte druckit eller rökt på över en vecka nu och jag tycker det är nåt att va riktigt stolt över, även om jag kommer dricka och röka igen så har jag slutat med att röka på vardagar och röker nu endast på fest (om ens då). Jag har faktiskt inte ens känner mig sugen, jag har väl tyckt att det känns konstigt att inte röka, jag har ju ändå Hållt på i över 5 år liksom, men det är skönt också! Skönt att redan, utan att träna, märka att jag orkar mer, jag dör inte av en uppförsbacke liksom haha. Men ja. 

Det jag är beroende av då? Vad kan det vara? 

Jag är nog fan beroende av närhet. Och inte vilken närhet som helst utan Alexanders närhet. Det är då jag mår som bäst, när jag får va med honom. Jag har fått ett nytt synsätt på livet och jag är jävligt tacksam för allt han gör för mig. Jag tror inte han inser att minsta lilla grej han gör för mig får mig alldeles varm i hjärtat och jag inser varje gång att ja, jag är nog fan världens lyckligaste tjej! 

Det var allt för nu. Över och ut. Kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0