Long time no see, midsommaruppdatering såklart!

Jaha. Kommer inte ens ihåg när jag skrev här sist. Sjukt längesen känns det som i alla fall. Vad har hänt sen sist? En jävla massa! För att nämna något (utan inbördes ordning) : 

Bytt jobb ✔️
Jag jobbar numera på östralycke i Asarum, på en demensavdelning. Jag trivs otroligt bra och känner inte länge nån klump i magen inför jobbet! Hur bra liksom!? 

Fyllt 21! ✔️
Ja, den 12/6 fyllde jag alltså 21 år! Sjukt va tiden går fort, känns som igår jag var nervös inför att börja 7an liksom... Haha härligt ändå 😄
Jag precis i början av 7an på Österslätt. Lillskit! 

Tagit "sommaruppehåll" från min terapi ✔️ 
Det funkar faktiskt helt sjukt bra ska ni veta! Det är rätt längesen jag träffade min terapeut nu men känner att jag har redskapen för att klara vardagen själv just nu, så underbart!

midsommar i Asarum ✔️
För första gången jag kan minnas firade jag midsommar j Blekinge. Inget Medevi ännu för mig i år alltså. Vi hade väldigt kul och jag ångrar inte alls att jag fick stanna hemma! 











sweden rock ✔️
Jag och mitt hjärtegull samt några vänner befann oss i nästan en vecka på festival i Sölvesborg! Hade så jävulusiskt roligt och åt extremt mycket gatumat haha













Behöver jag ta upp mer!? Nae inte direkt. Jag har självklart spenderat tid med finaste mannen i mitt liv också, samt med kompisar. Jag älskar alla jag har i mitt liv just nu! Tack för att ni finns! Kram! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0